Jump to content



- - - - -

wut app gets u pissed off the most


25 replies to this topic

#1 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 04 December 2011 - 03:18 AM

wut app get u made every time u play it, mine is probly league of evil, its soooo much fun get i die every freaking second i get soo pissed off.

#2 caiden

    Member

  • Members
  • 10,417 posts
  • iPhone:iPhone 4
  • iPod touch:iPod touch 4G, iPod touch 2G
  • iPad:iPad 2, iPad
  • iPod:iPod shuffle, iPod nano

Posted 04 December 2011 - 03:58 AM

hmm idk i dont play shooting games on iPhone, its gay
Suck on my big fat.

#3 B4NND1T

    Kweh! Kweh!

  • Members
  • 11,842 posts
  • iPhone:iPhone 5, iPhone 4

Posted 04 December 2011 - 04:36 AM

iNethack, you will never play a harder game.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 1.3 - GM d- s+:- a-- C++(++++) 
UBLS*+++ P+ L++ E? W++ N+ o-- K w++ 
O- M- V- PS+++ PE Y+ PGP t 5 X+ R+ 
tvn+ b++ DI-- D++ G+ e h r++ y+
------END GEEK CODE BLOCK------


#4 caiden

    Member

  • Members
  • 10,417 posts
  • iPhone:iPhone 4
  • iPod touch:iPod touch 4G, iPod touch 2G
  • iPad:iPad 2, iPad
  • iPod:iPod shuffle, iPod nano

Posted 04 December 2011 - 04:37 AM

it looks shit ^
Suck on my big fat.

#5 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 04 December 2011 - 04:40 AM

League of evil is not a shooting game.

#6 B4NND1T

    Kweh! Kweh!

  • Members
  • 11,842 posts
  • iPhone:iPhone 5, iPhone 4

Posted 04 December 2011 - 04:52 AM

View Postcaiden, on 04 December 2011 - 04:37 AM, said:

it looks shit ^
So does minecraft. But once you learn how to play it...
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 1.3 - GM d- s+:- a-- C++(++++) 
UBLS*+++ P+ L++ E? W++ N+ o-- K w++ 
O- M- V- PS+++ PE Y+ PGP t 5 X+ R+ 
tvn+ b++ DI-- D++ G+ e h r++ y+
------END GEEK CODE BLOCK------


#7 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 04 December 2011 - 05:10 AM

I can't figure out how to play inethack lol

#8 B4NND1T

    Kweh! Kweh!

  • Members
  • 11,842 posts
  • iPhone:iPhone 5, iPhone 4

Posted 04 December 2011 - 07:17 AM

View PostEarwaxking, on 04 December 2011 - 05:10 AM, said:

I can't figure out how to play inethack lol
I used to play the ASCII version back in the 90's so I had the controls memorized before I got the app. Also it helps if you set it to "Tiles32" in the settings app. And there is a help menu to learn the controls, or you could look online.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 1.3 - GM d- s+:- a-- C++(++++) 
UBLS*+++ P+ L++ E? W++ N+ o-- K w++ 
O- M- V- PS+++ PE Y+ PGP t 5 X+ R+ 
tvn+ b++ DI-- D++ G+ e h r++ y+
------END GEEK CODE BLOCK------


#9 iNooblet

    Trippy Mane 🔥

  • Members
  • 2,428 posts
  • iPhone:iPhone 4, iPhone 3G
  • iPod touch:iPod touch 4G

Posted 04 December 2011 - 07:41 AM

IForum 😌
____________________
www.youtube.com/bobjerrycurl

#10 Gymmom99

  • Members
  • 265 posts

Posted 04 December 2011 - 02:17 PM

Facebook. Even with the new update, it takes forever to load.

#11 Dashti

    Hala Madrid

  • Members
  • 7,320 posts

Posted 04 December 2011 - 02:44 PM

Facebook sucks!

#12 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 04 December 2011 - 02:50 PM

Lol facebook loads fine for me

#13 Dashti

    Hala Madrid

  • Members
  • 7,320 posts

Posted 04 December 2011 - 02:55 PM

It did for me , now it's in the fucking trash!

LoL

#14 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 04 December 2011 - 02:55 PM

The app or Facebook in general

#15 Dashti

    Hala Madrid

  • Members
  • 7,320 posts

Posted 04 December 2011 - 03:12 PM

The app was my only connection to facebook , so I will say Facebook in general :P

#16 iR3104D

  • Members
  • 4,612 posts
  • iPhone:iPhone 4S, iPhone 4

Posted 04 December 2011 - 03:46 PM

I don't ave apps on my iPhone that piss me off if I don't like I delete them

#17 Dashti

    Hala Madrid

  • Members
  • 7,320 posts

Posted 04 December 2011 - 04:21 PM

That's what I do , I think IM+ Pro is next :P

#18 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 04 December 2011 - 06:19 PM

I get pissed of at all my games really

#19 SayMilesAway

  • Members
  • 722 posts
  • iPhone:iPhone 4S
  • Mac:MacBook Pro

Posted 05 December 2011 - 11:56 PM

Facebook

#20 Earwaxking

    iphone game hacker

  • Members
  • 3,177 posts
  • iPhone:iPhone 3G

Posted 05 December 2011 - 11:57 PM

Lol every one hates Facebook